Melangkah berani ke Puncak Alam

2 bualan
Pin It

Akhirnya saya mengambil keputusan untuk menghadiri satu kursus penulisan di sekitar KL. Bayarannya boleh saya katakan tidak semurah bengkel yang biasa anda pergi.

Saya juga mengajak rakan saya untuk menyertai bersama kerana saya mendapat tawaran membawa seorang lagi rakan secara percuma di atas pendaftaran saya yang awal. Dengan ini saya dapat membahagikan yuran kursus tersebut kepada dua. Separuh saya, dan separuh lagi rakan saya, atas persetujuannya.

Saya tidak berani untuk mewar-warkan kursus ini kepada rakan-rakan terdekat saya. Mereka mungkin mengatakan saya ini membazir wang kerana kursus tersebut boleh dihadiri dengan percuma jika betul saya mencarinya. Tetapi adakah kursus sebegitu pernah mereka hadir?

Saya tidak sanggup duduk bersendirian lagi di dalam dunia penulisan ini. Rakan sekeliling saya selalu sahaja memberi tomahan negatif apabila saya melampirkan niat saya untuk menjadi penulis sepenuh masa. Lalu biarlah saya melangkah berani mengeluarkan sedikit modal demi pencapaian yang gemilang di masa hadapan nanti.
Pin It
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

2 ulasan:

  1. tulisannya menginspirasi :)

    terima kasih sudah berbagi..

    done follow sini, jika sudi follow balik blog saya ya... :)
    http://miztia-respect.blogspot.com/

    terima kasih.

    BalasPadam
  2. Terima kasih kerana sudi singgah.

    BalasPadam

Saya suka dan amat menghargainya jika tuan/puan boleh komen menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Saya ucapkan Jazakallah dan terima kasih.

Manusia