Jumaat, 3 Mei 2013

4 penulis tempatan di Seminar Pesta Buku Antarabangsa

Saya sempat pergi ke Pesta Buku Antarabangsa di PWTC.

Dapatlah menangkap gambar-gambar penulis tempatan kita untuk dimuatkan dalam artikel di Wikipedia Bahasa Melayu.

Memang antara tujuan saya datang ke seminar-seminar penulisan adalah untuk menangkap gambar penulis tempatan. Saya lihat tiada langsung rakyat Malaysia yang bermurah hati menderma gambar tangkapan mereka secara percuma. Jadi inilah peluang saya memulakan dahulu.

Alang-alang dapat peluang ni, lebih baik saya berbakti sedikit amalan saya ini.






p/s: Klik kanan dan 'open new tab' pada gambar mereka untuk ke artikel biografi mereka di WBM.

Saya suka dan amat menghargainya jika tuan/puan boleh komen menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Saya ucapkan Jazakallah dan terima kasih.
EmoticonEmoticon