Jumaat, 18 Januari 2013

Bengkel Membina Laman Sesawang


Saya betul serius untuk menjadi seorang blogger profesional. Antara semangat yang perlu ada adalah modal dijuangkan di jalan yang betul. Walaupun duit saya tidak setara mana, saya tetap ingin pergi ke bengkel ini.

Saya lihat, baca dengan buku agak lambat nak faham. Ia berbeza dengan menghadiri kelas dengan ada tenaga pengajar. Betul. Sama seperti saya belajar bahasa Mandarin. Ia tidak sama seperti apa yang saya belajar di buku mahupu audio.

Nampaknya saya kena kumpul duit cepat-cepat untuk hadir ke bengkel ini. Saya yakin bengkel ini bermanfaat. Lihat lah laman web PTS. Cantik dan berseri. Mudah pun ada. Dan mereka mengajar menggunakan platform Wordpress. Menarik untuk dipelajari.

Saya percaya, jika nak berjaya perlulah dengan ilmu. Kerana saya bukanlah pelajar sains komputer, tak semestinya saya tak boleh belajar tentang ini, bukan?

Yurannya memanglah seperti merepek. Tak bagi yang betul menghargainya. Heh. Saya le tu. Semoga penyertaan saya ke bengkel ini akan membuatkan saya lebih maju di dalam dunia blogging dan rezeki menjadi semakin banyak. Ameen.