Rabu, 12 Disember 2012

Laman web terbaik buat lepasan SPM


Saya terjumpa satu laman web bertajuk afterschool sesuai untuk para graduan sekolah menengah (SPM le tu). Terfikir untuk berkongsi bersama buat para pelajar lepasan SPM. Maklumat dan berita yang disediakan juga terkini dan informatif.

Bagus juga ya untuk mereka yang masih tercari-cari hala tuju ke mana perlu pergi selepas habis sekolah. Kalau saya dahulu, kaunselor sekolah sahajalah tempat bertanya. Al-maklumlah sekolah saya kategori luar bandar. Saya pun tak terdidik dengan Lebai Google lagi.

Budak sekarang untung la. Terutama yang tinggal di bandar. Dapat guna Facebook dan baca tentang info ini di page [X-Presi], satu page FB khas untuk budak lepasan SPM.

Harap ia berguna untuk semua.

Saya suka dan amat menghargainya jika tuan/puan boleh komen menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Saya ucapkan Jazakallah dan terima kasih.
EmoticonEmoticon