Ahad, 25 November 2012

Menyaring topik terkenal di blog ini


Saya mendapati ramai yang menggunakan kata kunci tanaman dan UPM sampai ke blog saya. Alhamdulillah. Semoga ia membantu mereka yang mencari jawapan atau pandangan lain di blog saya ini.

Nampaknya saya sudah mulai jumpa niche blog saya ini. Tanaman dan UPM. Apa kata rakan lain pula tentang blog saya?

5 mengomel

salam wong..
rasa saya blog wong merangkumi pelbagai isu, setakat yang saya mula mengikuti taklah banyak sangat tentang pertanian (maafkan saya, ini sejak saya 'follow ya'), macam mana pun ok sebab pelbagai dan pembaca pun pelbagai..

Saya suka baca blog izham. Setengah blog hanya memaparkan topik syok sendiri. Catatan blog izham memang dari kaca mata seorang pemerhati. Melihat sesuatu yang orang x nampak.

@ummuaidan
Terima kasih atas komen membina itu. Ia pelbagai dan sebab itu saya namakan blog saya travelog. Blog puan pula semestinya lebih kepada perkebunan dan hortikultur. Pasti menarik mengetahui apa yang ada di Fiji.

@wanie ibrahim
Terima kasih atas sokonga puan itu. Hanya ingin berkongsi pandangan di dunia Internet ini sahaja. Blog puan juga ada tentang perkebunan dan hortikultur. Saya baru sahaja perasan. Insya-Allah kalau ada masa saya akan jalan-jalan di sana.

blog saya pula... ranking yang tinggi adalah bahagian makanan dan kucing je... huhu...

Tak apa kak. Insya-Allah nanti jumlah niche untuk blog kak pula.

Saya suka dan amat menghargainya jika tuan/puan boleh komen menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Saya ucapkan Jazakallah dan terima kasih.
EmoticonEmoticon