Jumaat, 17 Julai 2015

Selamat Hari Raya Aidilfitri!

Sudah lama saya tidak menulis di blog ini. Al-maklumlah sudah terlalu lama meninggalkan dunia blog anon ini. Terpaksa saya memerah otak apalah hendak ditulis di blog ini.


Walhal dahulu aktif saya menulis. Kini saya sibuk dengan pelbagai hal-hal dunia. Maafkan saya ya pembaca sekalian.

Kali ini saya hanya ingin mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri.

Banyak kenangan telah saya nukilkan di blog ini berkenaan hari raya saya. 

Saya mula aktif menulis di blog utama saya.

Blog ini hanyalah arkib minda luahan rasa saya yang biasa sahaja. Agar saya dapat kenali diri ini dan ke mana penulisan saya akan bawa.

Terasa ingin sahaja menutup blog ini. Tetapi amatlah rugi apabila manfaatnya tidak dapat dinikmati oleh orang lain pula.

Oleh itu saya biarkan sahaja agar terus menjadi manfaat kepada yang lain.

Saya suka dan amat menghargainya jika tuan/puan boleh komen menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Saya ucapkan Jazakallah dan terima kasih.
EmoticonEmoticon