Khamis, 4 September 2014

Ketawa bersama

Apabila saya mula melebarkan networking saya bersama orang lain, saya mula kenal pelbagai bentuk keluarga. Ada keluarga yang penyayang dan ada juga keluarga yang keras. Keluarga saya entah saya hendak letakkan di bahagian mana.

Fansuri pernah bercerita tentang pengalamannya membeli KFC. Ketika itu dia mamai. Baru bangun tidur katakan.

Mereka sekeluarga pergi membeli makanan malam di KFC. Fansuri yang mamai di minta membeli. Selepas membeli, Fansuri terus pergi ke tong sampah dan campak semua beliannya.

Balik di dalam kereta, abangnya bertanya, "Di mana ayam KFC?"

Fansuri baru sedar perbuatannya itu. Melihat keadaan itu, satu keluarga mereka ketawa di dalam kereta. Hal itu menjadi bahan jenaka mereka ketika bertemu semula terutama di Hari Raya.

Sebenarnya mendengar cerita itu saya menjadi gerun. Hal ini tidak akan sama apabila ia melibatkan keluarga saya. Pastinya ia akan mendatangkan trauma yang sangat teruk kepada saya!

Anda faham maksud saya? Ngee~

Saya suka dan amat menghargainya jika tuan/puan boleh komen menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Saya ucapkan Jazakallah dan terima kasih.
EmoticonEmoticon