Jumaat, 26 Julai 2013

Dihempap Lembaga Hitam Ketika Tidur



Kisah hantu menghempap ketika tidur banyak sekali dilaporkan. Terutama ketika saya masih lagi belajar sebagai mahasiswa.

Rupanya ditindih ini tersebar di seluruh budaya di dunia. Wahhh! Dan video ini menerangkan secara saintifik apa itu ditindih oleh lembaga!

4 mengomel

saya suka keadaan boleh control mimpi, boleh berfikir dalam mimpi. dalam mimpi pun boleh mencongak. tapi mimpi jenis ni, bila bangun je badan jadi sangat letih

ngerinya.. setakat ini alhamdulillah tak pernah mengalaminya..

Saya belum pernah lagi. Pernah dengar cerita macam ni.

@asrul
Itu memang pelik. Haha.

@Aiza
Mungkin suatu hari nanti? Menurut video ini seseorang itu pasti mengalaminya. Tidak sekarang, mungkin nanti.

@Tetamu
Di UPM banyak. Haha.

Saya suka dan amat menghargainya jika tuan/puan boleh komen menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Saya ucapkan Jazakallah dan terima kasih.
EmoticonEmoticon