Isnin, 24 Jun 2013

Video Konspirasi juga sebenarnya konspirasi?



Saya tertarik dengan video ini. Ramai juga rakyat Malaysia yang terpengaruh dengan kisah konspirasi. Sejarah saya mula meminati teori konspirasi seingat saya setelah saya membacanya di dalam majalah MASTIKA.

Entahlah. Tapi itulah kebenaran konspirasi di mana saya mula mengenalinya.

Ketahuilah:
“Dan mereka merancang (tipu daya), Allah juga merancang (membalas tipu daya), dan ALLAH adalah sebaik-baik Perancang (membalas tipu daya)” (Al-Imran, 3:54)

Nota: Kebergantungan kita hendaklah pada Allah sahaja. Bukannya kepada teori konspirasi. Allah lah Maha Perancang.

1 mengomel so far

sejak sekolah menengah lagi saya pasti adanya dan kebenaran konspirasi...

Saya suka dan amat menghargainya jika tuan/puan boleh komen menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Saya ucapkan Jazakallah dan terima kasih.
EmoticonEmoticon