Selasa, 30 April 2013

Segmen NASZ : NASZ cari bloglist Mei 2013



Teringin juga saya menceritakan kisah blog saya ini. Alang-alang Abang Naser mengajaknya.

Al-kisahnya blog ini saya hendak jadikan blog perkongsian pengajian ilmu hortikultur saya sepanjang saya bergelar mahasiswa. Seraya sambil memperkatakan kisah hidup mahasiswa di UPM...

Namun apakan daya, terlencong sedikit demi sedikit sehingga terpesong semuanya. Uhuks.

Sekarang hanyalah log-log ringkas yang dapat saya tuliskan sini. Baca lanjut di sini.


4 mengomel

salam kenal. dah follow awak.

Thanx sudi join segmen saya. url blog awak saya dah letak di Bloglist Mei 2013 dalam blog saya. silalah check k? Hehehe.

From,

Nasz

www.mohdnaser.com

hehe. Teringat waktu zaman awal-awal guna blog. kongsi bloglist dan komen blog orang.

all the best!!!! jom kenali nasz yg ohsem......

@Asrul
Sebab bosan, aku pun sertailah.

Saya suka dan amat menghargainya jika tuan/puan boleh komen menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Saya ucapkan Jazakallah dan terima kasih.
EmoticonEmoticon