Khamis, 28 Februari 2013

Ralat Mybrain15

"Wong, kamu dah cek tak permohonan MyBrain15?" mesej kawan saya di FB.


"Belum. Katanya mereka akan hantar emel?"

"Aku tak dapat... sedihlah."

Terus saya pergi ke laman MOHE/mybrain15 untuk menyemak keputusan permohonan saya.

"Tempoh semakan telah tamat."

Hah! Terkejut saya membaca notis tersebut. Terus, saya tekan semak semula.

"Anda perlu mengisi semula borang." (lebih kurang begitu ayatnya).

Terus, saya tekan dan saya terpaksa isi borang semula!

Allahuakbar. Terkejut saya! Habis selama saya isi sejak dari bulan 11 semuanya sia-sia sahajakah?

Saya tekan 'seterusnya' sahaja kerana saya maklumat yang saya isi sebelum ini masih kekal disimpan.

Dan saya hantar semula.

Apabila saya login, 

"Permohonan anda sedang diproses."

Hmmm. Nampaknya rezeki saya untuk dapat MyBrain15 untuk semester ini masih belum nampak lagi....

Saya suka dan amat menghargainya jika tuan/puan boleh komen menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Saya ucapkan Jazakallah dan terima kasih.
EmoticonEmoticon