Jumaat, 18 Januari 2013

Pergaduhan antara Doraemon, Ultraman, Boboiboy, dan Naruto


Sewaktu saya kecil, saya suka menonton anime Doraemon. Pasti tidak terlepas kala 7.30pm di TV1 (agaknya). Emak ada marah juga suruh saya solat dulu, tapi, Doraemon juga yang saya pilih. Budak katakan...

Kini saya dapat melihat rupa sebenar suara-suara mereka. Bukan sebalik latar lagi, tetapi hidup (live). Wahhh! Hebat. Pandai juga ya mereka berbicara. Mereka bukanlah pelakon terkenal dengan rupa kacak dan cantik seperti Aoron Aziz mahupun Fasaha Sanda. Namun, suara mereka mampu menghiburkan dunia kanak-kanak.

Siapa sangka mak cik itu rupanya mempunyai poket ajaib serba guna?

Saya suka dan amat menghargainya jika tuan/puan boleh komen menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Saya ucapkan Jazakallah dan terima kasih.
EmoticonEmoticon