Isnin, 1 Oktober 2012

Hati Kama seorang budak


Ketika darjah 4 saya menyertai satu pertandingan tarian aerobik. Antara lagu yang dimainkan adalah lagu Hati Kama ini.

Sememangnya menggamit memori apabila menonton video ini. Dengan pom pom di tangan kanan dan kiri, kami berlatih setiap pagi ketika kelas pendidikan jasmani berlangsung.

Ia gabungan antara kelas 4 Kreatif dan 4 Inovatif. Seronok. 2 minggu kami berlatih. Saya suka sertai latihan ini kerana dapat ponteng kelas Sains kerana ketika itu Sains bagi saya sangat susah untuk di fahami.

Kini, saya pula yang menjadi tenaga pengajar untuk subjek sains. Sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui.

Saya suka dan amat menghargainya jika tuan/puan boleh komen menggunakan Bahasa Melayu Tinggi. Saya ucapkan Jazakallah dan terima kasih.
EmoticonEmoticon