Jualan Buku TerBESAR di Dunia!!!

4 bualan
“The Big Bad Wolf is the biggest books sales on earth”
                - every Malaysian said this.
 Akhirnya dapat lah jua aku membeli buku di Big Bad Wolf sales. Yeay!
Aku tiba seawal 9am di Dewan MAEPS A. Ramai aku lihat orang beratur nak beli buku. Aish. Aku ingatkan sikit la. Al-maklum dikatakan rakyat Malaysia ni kurang membaca.

Photo0065
Beratur orang kau, nak masuk awal pagi.
Apapun memang berbaloi lepas aku masuk dalam dewan. Banyak buku-buku luar negara dijual dengan harga murah.

Untuk pengetahuan budak UPM, nak pergi sini senang jer. jalan kaki dari Putra foodcourt > KPZ > Ladang sayur dan terus je ikut jalan tu sampai nampak MAEPS. Perjalanan lebih kurang 15-20 min jer tau. Masuk dan nampaklah orang berduyun naik bas ke atas bukit MAEPS. Tempat ni di Dewan A MAEPS.

Awal-awal masuk aku dah pening. Buku mana nak aku terjah dulu? Aku pergi dengan rakan aku Syed. Hush. Syed menuju ke arah fiction dulu. Aku pulak nak gak cari buku tapi bukan lah fiction.
Aku lihat ada seksyen manga. Aik? Manga orang putih tu… Belek punya belek aku ternampak beberapa komik menarik di situ.

Berminat Baca
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

Manusia